Az
áru átvétele háromféle képpen történhet:
§ Postai
utánvét
§ Előre
utalás után postázás
§ Személyes
Mindenképp szükséges a számlázáshoz szükséges adatok
(név, cím) és - amennyiben a postázási cím különbözik a számlázási címtől – a
postázási cím megadása.
Amennyiben a postai utánvét összegét soknak tartja,
a számlában egy postaköltséget számolunk (ami kevesebb, mint az utánvétes
összeg, és a visszaigazolásban pontosítjuk) és előreutalás után küldjük az árut. Ebben az esetben a fizetendő
számlát email-ben megküldjük.
Személyes átvétel esetén előzetes egyeztetés
szükséges.
Személyes átvételi hely címe: 1122 Budapest, előzetes egyeztetés alapján
Ügyfélszolgálati idő: 8.30 -17.00 óráig munkanapokon.
Átvételkor
meg kell győződnöd arról, hogy az általad megrendelt terméket szállították-e
le, tartozékaival együtt, a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi
és az azonnal észlelhető minőségi kifogásodat haladéktalanul jelezned kell a
szállítónak (jegyzőkönyv készítése a pontos hiány ill. hiba megjelölésével),
mert ennek hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.